2009年10月7日 星期三

我愛披頭不愛吃素

保羅麥卡尼 --- Meat Free Monday ( 周一無肉日?哈… )
Well ~ Meat Free Monday. It's a fun day.
Yeah ~ Meat Free Monday. It's happening around the world. It's Meat Free Monday.
Yeah ~ It's a fun day. And it's happening all around the world.
Come on join us. Join Meat Free Monday. It's a fun day. And It's happening around the world.
Meat Free Monday. It's a fun day.
And it's happening all around the world. Yeah Meat Free Monday.
Oh such a fun day. And it's happening all around the world.

PS.按標題自動連結:病友紀大姊請吃素!

5 則留言:

漂浪 提到...

 我吃東西很隨興(係滴,再過幾年就沒這麼好康了啊),不喜歡按表操課。
 周一有MEAT、沒MEAT,我高興就FREE啊。

Erica 提到...

小王子素一素吧!!^__*

披頭王 提到...

漂浪
羨慕ㄚ
那要繼續保持
祝福口福不斷

小艾
素一餐
是極限

godway 提到...

其實我也愛吃素,只是我是隨緣素食者。

披頭王 提到...

彎彎老師
你真是標準的好胃口
我也希望成為隨機素食者