2008年5月6日 星期二

P.S. I love you

THE BEATLES - PS.I LOVE YOU LIVE BBC
最近看到一些格友在談論電影:PS.我愛妳!我沒看過這電影,所以插不上嘴,但我對PS.I LOVE YOU這首披頭成名曲之一,很老掉牙的曲調,輕快的旋律還蠻熟的……1963披頭四第一張專輯Please Please Me有收錄!

歌曲:P.S. I Love You
歌手:Beatles
專輯:Please Please Me
作者:Lennon/McCartney

As I write this letter
Send my love to you
Remember that I'll always
Be in love with you
Treasure these few words till we're together
Keep all my love forever
P.S. I love you
You, you, you
I'll be coming home again to you, love
And till the day I do, love
P.S. I love you
You, you, you
As I write this letter
Send my love to you
Remember that I'll always
Be in love with you
Treasure these few words till we're together
Keep all my love forever
P.S. I love you
You, you, you
As I write this letter (Oh)
Send my love to you (You know I want you to)
Remember that I'll always (Yeah)
Be in love with you
I'll be coming home again to you, love
And till the day I do, love
P.S. I love you
You, you, you
You, you, you
I love you

PS.按標題自動連結:魚兒好文章出處!

9 則留言:

匿名 提到...

還是老歌耐聽

匿名 提到...

蠻好聽的耶~
詞相當簡單卻很好聽。

披頭王 提到...

eureka和魚兒
這歌算是揭開披頭瘋時代的前奏

匿名 提到...

小王子:

煩請到敝網誌解說曲目
謝謝!

披頭王 提到...

巴黎人
你點那二首
伙伊去和昨天
不必解說
光聽就爽
代表作真經典

匿名 提到...

老人家才會聽那種歌哈哈...

披頭王 提到...

小雲姐
未必喔
我知道很多披頭迷
小我二十歲喔
呵呵

匿名 提到...

What a wonderful sharing.. nice song

「如果我們之間有一千步的距離,你只要跨出第一步,我就會朝你的 方向走其餘的九百九十 九步。」 我回答你說快走完了,到底我們之間剩下多少步我無所謂,重要的是 ,我們之間不斷的在靠 近中!!!


forgiveness mind

披頭王 提到...

ㄚ珍
還是那首披頭名曲
ALL YOU NEED IS LOVE
愛可彌平妳我距離